Subscribe:

Saturday, December 17, 2011

Part V - Doorgift

Pelik tapi benar. Saya taktau pulak tunang kena bagi doorgift? Tapi ibu kata, kita sediakan lah doorgift. Oh! Tak pernah masuk pun dalam budget saya sebenarnya. Bincang punya bincang, ibu kata maklong punya idea, bagi doorgift. Apa lagi, saya macam biasa, cari kat internet doorgift apa yang sesuai dan comel dan save budget dan pelik dari yang lain. hmmmmm... At last saya terjumpa....


Taddddddaaaaaaaaaaaaa!!!
Apam Polkadotssss!!! Sooooooooooo niccccceeeeeeeeeeeeeee. Seriously!
Pastu kat dalam ada inti. Macam2x inti ada. Sangat best!
Saya tempah kat sini : cupcake-huda.blogspot.com

Kak huda baik sangat. Dia duk dekat ampang. saya beli 100pax, 1 pax tu ada 2 apam polkadots. Kira gambar kat atas ni untuk 1 pax la. 100 pax (200 apam) = RM120. Murah kan? Ni la doorgift budget saya. Die letak dalam bekas transparent macam bekas cupcake tu.

Doorgift saya yang lain :
- air kotak, cloud 9, Roka, etc. lupa. semua junk food la. tu ibu sponsor. hihihihi.

Bagus juga ada doorgift. Tunang saya cakap, "kitorg terkejut siap ada doorgift lagi, abang2x saya tunang semua takde doorgift pun. Thank you, sayang."

thank you ibu! Muaaaahhhhh!

0 comments:

Post a Comment