Subscribe:

Tuesday, December 13, 2011

Kami !


Nama dia Mohd Fakhorazi bin Samsudin. Ada orang panggil faku la, ada yang panggil Wan la. As for me, saya lagi prefer panggil awak je. Simple and nice. Kenapa wan? Ceritanya lebih kurang lah macam cerita Ahmad Albab. Kuat menangis, mungkin tak kena dengan nama dia sendiri kut. Akhirnya bila dapat gelaran wan baru lah okay. Hehehe. Ad juga orang macam ni kan. Sorry awk. hehe. Dilahirkan pada 25hb April 1987 di kampung beliau, Gunung Semanggol, Perak Darul Ridzuan. Anak bongsu dari 5 orang adik beradik. Manja juga la tapi manja dia tak macam manja anak bongsu lain. Garang dan tegas orangnya tapi dia sangat soft hearted dan sangat menjaga saya. Thank you awak.




It's me! Nama saya Noor Hazirah Mohd Hamdan. Ramai orang panggil saya Gie. Tapi nama panggilan dirumah ieya. Tiada specific reason kenapa ieya. Pilihan ibu kut? Dilahirkan pada 11hb Jun 1987 di Klang, Selangor. Tapi saya lebih memilih untuk mengatakan saya dari Terengganu sebab saya boleh bercakap dialek terengganu dengan baik sekali. Tapi currently saya menetap di Melaka. Panjang pula ceritanya. Abaikan. hehehe. Saya merupakan anak sulung dari 5 orang adik beradik. Same as wan. Saya pun seorang yang garang. Outspoken. Senang untuk orang terasa dengan saya bila saya dah start buka mulut. Tapi orang kata saya seorang yang lembut. Ahaaiii.. Muka lembut kut. Saya soft hearted. Tapi keras kepala. Sangat keras kepala. Semoga lepas ni saya akan lebih lembut sama sepertimana expectation orang lain terhadap saya.

0 comments:

Post a Comment